tisdag 24 april 2012

Ny vecka, nya tag

Helgen passerade hastigt och det blev ny arbetsvecka igen. Vi konstaterade att lastningen går bättre och bättre, killarna har redan hunnit till hälften av Biografi. Under de två arbetsdagarna denna vecka har de fyllt fler vagnar än hela förra veckan. Jag måste dammsuga alla böckerna först, och det är knappt jag kan hålla undan för flyttarna numera. (Inom parentes, så är dammsugningen en av de tråkigaste arbetsuppgifterna jag genomlidit). Idag kom en journalist och tog lite bilder, så kanske kommer det något litet om projektet i LUM.

Jag har förresten fått en ny mobil nu, så jag hoppas kommunikationen ska fungera bättre.

Vi vill tacka de som gett oss uppmuntran genom mejl och kommentarer, det är trevligt att ni tycker det är intressant med vårt projekt. Kanske kan våra erfarenheter komma andra till nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar